wtorek, 19 listopada 2013

Czarno a jednak kolorowo



Ta bluzka powstała już chyba z pół roku temu, ale ciężko mi się było zebrać, najpierw aby zrobić zdjęcia a potem na opublikowanie, ale jak na razie, w ramach mobilizacji, nadrabiam zaległości ;-)
Bluzka ma bardzo prosty krój. Wzorowałama się na kroju innej bluzki, ale trochę też go po swojemu ulepszyłam. Zaokragliłam dolny brzeg tyłu i trochę zmieniłam kształt rękawków. Szycie sobie ubrań ma w sobie to dobrego, że zawsze można coś ulepszyć i poprawić :-)
Bluzka składa się z dwóch różnych materiałów: tył to czarny jersey wiskozowy a przód to gruba satyna.




Dekolt udało mi sie wykończyc przy użyciu podwójnej igły chociaż kosztowało mnie to dużo nerwów, ponieważ jakoś mój Łucznik Zofia sobie z takim szwem nie radzi.

Troczki przewiązane z tyłu także sama wykonałam zszywając długie cienkie paseczki materiału i wywlekając na prawą stronę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz